但是,这就是我的理想国。

Boardwalks (Sonny Alven Remix) - Sonny Alven

累了一天。

得听一首舒缓的音乐放松一下。

深夜推音乐。

晚安。

Somebody told me you were leaving town

有人告诉我你要离开小镇

I swear I never thought you'd be the one who'd let me down

我发誓我从未想过你会是那个让我失望的人

Fold this part

合上这一页

Unfold this part

翻开这一页

Sticking to the walls, sticking to this one way street

沿着城墙,沿着单行道一意孤行

You could never run but you said you'd run with me

你从不会逃跑,但你说要和我私奔

Hold this heart

紧握本心

Hold this heart

守住本心

And I will not fall hard this time

这次我不会再重重摔下

Sticking to the walls, sticking to this one way street

沿着城墙,沿着单行道一意孤行

You could never run but you said you'd run with me

你从不会逃跑,但你说要和我私奔

Hold this heart

紧握本心

Hold this heart

守住本心

评论
热度(19)

© Tristan | Powered by LOFTER